2 Mar 2013

saat untuk kehilangan !

salam u'ols,
disebabkan harini aku ada mood nak bertaip2 nie..so aku pun dgn rela hati yg kecik ni bukak la jayden(laptop) kesayangan aku nie..sbb apa nama jayden? sebab dia color merah macam power rangers tu. ini serius!ok tak mo terpesong! sambil bertemankan lagu tangisan dalam kerinduan,aku nak story moory dgn u'ols psl tangisan aku pulak!

okay,tadi aku keluar kejap dgn kakak aku,nak mencari brg katanya..ececece padahal nak cari barang aku!hihi..okay2,tadi masa dalam kereta,dia citer la impian dia masa kahwin nanti..heyy,korang tahu tak,yang aku sgt sedih!yeee sedih sbb lepas ni tak ada sape akan protect aku lagi.. even aku ada abang.abang aku still akan protect adik2 dia nie..baikkn abang aku!hihi. pada siapa lagi harus aku bercerita ? pada siapa lagi aku harus menangis? meluahkan apa yg terbuku dihati aku nie? pada siapa? pada siapa lagi aku boleh kongsi kegembiraan aku? yoshh! serius aku sgt sgt sgtttt sedih! pilu hati makcik nie nak oii..hope someone yg akan jadi hubby dia nanti,akan jaga dia elok2..takkan sakiti dia..'auw!ayat mengundang'hihi.hope future hubby dia nanti akan protect dia.akan sayang dia sepenuh hati.bukan untuk main2 je..no way !!!!!!! jgn sesekali buat dia mcm tu..amaran keras ni!! 


addition note : baru tadi one of my friend tegur dkt twitter psl background blog aku..aku pun tak perasan sebenarnya..ada lambang yg tak sepatutnya ada..so i need to change it now !! thanks my friend ! :)

No comments:

Post a Comment