16 Feb 2013

habis sudah hari utk berjimba :'(

salam u'ols !
berhabuk debu nak blog nie..terasa lama pulak tak update kan...hehe padahal baru bape hari..ceh !


okay so harini adalah hari terakhir utk aku berjimba dengan mereka2 nie..pasnie tak tahu la bila lagi nak balik kampung..busy sokmo laa..time cuti ni la kteorg pegi sana sini sinun situ..penat okay!nasib aku ni mmg kaki berjalan..so aku gagahi jugaklaa diri aku nie..merata tempat pegi..pegi kulim rumah makcik aku yg sporting tu..pergi pantai merdeka (memang merdeka la tempat tu)..ABC dia mak aihh besar gila..untuk 3 org makan..4 org pun boleh..u'ols bygkan la betapa besarnya abc tu..memang syok laa cuti kali nie bakhang..enjoy gila..then mlm tadi makcik dgn pakcik aku ajak pegi uptown..mmg tak sah la kan kalau tak ramai org..nak dijadikn cerita,aku ade jumpa sorang budak ppuan nie..ya Allah comel sangat !! serius comey gila..mak dia mmg tak pyh cakap la..cantik mcm model..aku rasa mcm nak cubit2 je budak tu..sumpah geram gila...nasib anak orang..hihi

so entry kali ni aku bagi u'ols tgk gamba2 k..lebihnya blh tgk kat fb aku https://www.facebook.com/nurshazwanikamarudin?ref=tn_tnmn .. cari la album ::CNY dikampung halaman :: (kalau u'ols sudi nak tgk la)


ini la papan tanda pantai merdeka

selamat datang !



ini la ABC gunung jerai

laksa kedah !
menghabiskan masa dgn dorang :)


so jumpa lagi untuk next entry okay ! xoxo 

No comments:

Post a Comment