8 Feb 2013

ITS ABOUT MY LIFE! WEE

salam u'ols..
ini blog aku yang keberapa pun aku tak ingat..haha..sebab before ni aku dah pernah buat blog..tapi tak aktif and aku asyik lupa password dia..and now aku buat yang baru..hopefully aku  akan ingat password dia and insya allah aku akan aktif...mudah mudahan! hehe..so,firstly aku akan cerita pasal aku..even aku know u'ols mesti tak mau tau punyer..kan kan kan..okay aku adalah anak bongsu kepada keluarga kamarudin ramli..insya allah jika diizinkan Allah S.W.T aku akan jadi mlt yang berjaya satu hari nanti..mlt stand for medical lab technology..alaa yang kerja dekat hospital tapi bahagian lab tu..yang kaji2 specimen tu..aku nie happy go lucky..pernah satu hari tu bestfriend aku panggil aku 'happy meal'..tak patut betul ! sangat tak patut..aku sangat suka travel..aku tak suka memerap je dalam rumah..ouh no ! memang tak la jawab nyer kan..bila aku travel,aku boleh kenal perangai orang..budaya orang di negeri or negara lain..thats why aku sukaaaa sngat..okay aku rasa dah tak ada ape dah aku nak cerita dkt u'ols..sampai sini saja..next entry aku akan update nanti.. bye xoxo ! 









No comments:

Post a Comment